Bienvenido al blog de Séneca.
Cada vez que te asomes a esta ventana, deja tu huella, un comentario que irá formando piedra a piedra, el camino hacia la realidad del Vigo que todos amamos...y unos pocos nos atrevemos a criticar buscando que mejore día a día.

viernes, 10 de diciembre de 2010

CAMPAÑA VACACIONAL EN VIGO, FACILIDADES PARA NO TENER A LOS HIJOS CERCA

Seguro que a muchos de ustedes, esta campaña les parecerá fenomenal.
Los críos entretenidos, con su fiambrera y todo, para no tener que comer en casa.
Y los padres descansados.
Y los hijos, al igual que el resto del año, en manos ajenas.
Los progenitores buscando,entre trabajo y trabajo, las marcas codiciadas, los juguetes electrónicos o las maravillas de la técnica para ofrecerselo a esos hijos para los que nunca tienen tiempo.
***********************************
Y hasta ayer, desde el Gobierno municipal de Vigo, no se hizo nada por los que duermen en la calle. Hasta ayer, los dejaron dormir al raso.
Ya era hora de que pensarán algo para paliar su terrible situación.
********************
Y volvamos a los críos, se acaba la escuela y los meten en otro lado.
no sé como hicieron las madres de los años 80, 90 y siguientes. Ellas que no podían ni siquiera desgravar por las guarderías...Ellas que no encontraban plaza para sus niños. Y eran trabajadoras, con horario largos y pesados, pero eso sí, con ganas de abrazar a sus hijos y saber lo que les hacía bien y no aparcarlos ante la TV ni entregarles video juegos sin ton ni son.
**************************
Claro que eran madres y padres que no iban dejando el tener hijos para cuando tuvieran todo, ABSOLUTAMENTE TODO LO DEMÁS.
Ahora, tinen los hijos cuando casi deberían tener nietos, y trabajan sin descanso para tener y tener cosas, la mayoría inservibles.
Y mientras sus hijos van creciendo sin comidas caseras, sin jugar en casa, sin pasear de la mano de la familia...Los niños ,que los entretengan las instituciones.
Ya veremos que piensan esos niños cuando sus padres sean muy mayores, suponemos que también buscarán que los entretengan esas u otras instituciones.
***************
Ah, si aun no saben en que consiste la campaña, se la copio aquí, está en gallego y así lo dejamos, no olviden que esta comunidad es bilingüe y no queremos quitar ni poner nada, para que lo lean tal cual.

xoves, 09 de decembro de 2010



Iolanda Veloso anuncia a posta en marcha de dous campamentos de Nadal para conciliar a vida laboral e familiar

A concelleira de Xuventude, Igualdade e Normalización Lingüística, Iolanda Veloso, presentou este xoves dous campamentos de Nadal destinados a rapaces e rapazas que se desenvolverán na Casa das Mulleres e no museo Verbum. Segundo destacou a edil do BNG, é "a primeira ocasión" que se ofrecen estas actividades na época de Nadal, que teñen por obxectivo "ofrecer actividades de lecer aos cativos e cativas que sexan medidas de conciliación da vida laboral e familiar".


   

Iolanda Veloso salientou que esta oferta complementa as actividades que se poñen en marcha durante o verán para xente nova. "Queremos cubrir a demanda existente ofrecendo actividades de lecer pero que tamén sirvan para coñecer a nosa cultura e sensibilizar sobre temas como a igualdade, o uso non sexista dos xoguetes e a corresponsabilidade", explicou.


A concelleira nacionalista explicou que o campamento que acollerá o museo Verbum está centrado na figura tradicional galega do Apalpador. Desenvolverase a partir do conto "Antón e o Apalpador", de Manuel Castro Lima e Mar Ameixeiras Sánchez. Iolanda Veloso sinalou que terá lugar do 23 ao 31 de decembro e do 3 ao 5 de xaneiro, de 7.45 a 15.15 horas, con servizo de friameira de 14 a 15 horas. Está destinado a rapaces e rapazas de 3 a 8 anos, xa que esta é a idade "máis demandada", asegurou.


O prezo deste campamento é de 40 euros e a inscrición pódese facer na Casa da Xuventude ata cubrir as prazas. É preciso cubrir unha ficha, presentar unha fotocopida do documento de identidade do pai, nai ou representante legal, o volante de empadroamento, unha fotografía tamaño carné do menor, unha fotocopia da súa tarxeta sanitaria e unha copia do xustificante de pagamento.


O segundo campamento que presentou Iolanda Veloso celebrarase na Casa das Mulleres do 27 ao 29 de decembro na primeira quenda e de 3 ao 5 de xaneiro na segunda. Está dirixido a nenos e nenas de 5 a 10 anos e terá un horario de 9 a 14 horas con servizo de aula matinal de 8 a 9 horas.


Esta iniciativa é gratuíta e a inscrición pódese facer dende o 13 de decembro ata cubrir prazas na Concellería de Igualdade en horario de 8 a 15 horas. É preciso presentar a ficha de inscrición, a fotocopia compulsada do libro de familia, o volante de empadroamento do menor e a fotocopia da súa tarxeta sanitaria.


"Ademais de presentar estes campamentos queremos comprobar a modificación dos horarios das ludotecas municipais", avanzou a concelleira de Xuventude. Neste sentido, Iolanda Veloso destacou que tanto a ludoteca da Casa da Xuventude como a do pavillón de Coia terán horario de 8 a 16 horas dende o 23 de decembro, con servizo de friameira.


A concelleira do BNG afirmou que na web das concellerías de Igualdade (www.igualdadevigo.org), Xuventude (www.xuventudevigo.org) e Normalización Lingüística (www.snl.vigo.org) pódense consultar as informacións relacionadas co contido dos campamentos, así como os requisitos e os horarios das inscricións en cada unha das iniciativas

*****************************************

*********************************************************

*********************************************************

Desde vigo, como siempre, un cordial saludo. Hasta pronto

**************************************

****************************************************************




2 comentarios:

conchita lloria dijo...

Las actividades no están reñidas con la dedicación a los hijos, puede ser complementario. Pero en lo que si estoy de acuerdo es en el concepto de que parece que la familia, solo tiene que engendrar a los hijos, el resto, parece que debe de ser responsabilidad del estado, de la religión o del colegio, cuando toda la responsabilidad recae exclusivamente en quien trae un hijo al mundo, lo demas...es otro concepto

Isabel dijo...

Bienvenida de nuevo, te echábamos de menos.
Ya sabes que en ésta, como en otras muchas cosas, estoy totalmente de acuerdo contigo.
Y que cuando me pongo burra, digo aquello de "para conducir un coche hace falta un permiso, para tener hijos vale cualquiera".
Besos